لیبل چسبان در صنعت غذایی و آشامیدنی          Food labelling machine  

لیبل چسبان غذایی

از نظر بهداشت و اتوماسیون ، الزامات لیبل چسبانی در صنعت غذا و نوشیدنی نسبت به سایر بخش ها بیشتر است. معمولاً تولید در شرکت های صنعت غذا و نوشیدنی به صورت شبانه روزی انجام می شود – اگرچه دقت و عملکرد نقش مهمی در این زمینه ایفا می کند ، اما هدف اصلی خودکارسازی عملیات تولید و از بین بردن وقفه ها در بیشترین حد ممکن است.

گروه صنعتی وفا ماشینهای لیبل چسبان کاملی را برای این کارهای چالش برانگیز تهیه می کند. آنها نه تنها خواسته های بالای مشتریان ما را برآورده می کنند ، بلکه دارای یک مفهوم خدمات سفارشی هستند که بالاترین سطح قابلیت اطمینان ، انعطاف پذیری و عملکرد را برای تولید سری مقادیر زیادی از محصولات تضمین می کند.

برخی از مشتریان ما در زمینه صنایع غذایی:

ماشین آلات لیبل چسبان وفا:

لیبل چسبان  در محصولات غذایی برای طیف وسیعی از اهداف مورد استفاده قرار میگیرد. به عنوان مثال  می توان آنها را برای ارائه اطلاعات، کمک به افزایش فروش، نشان دادن طراوت، محصولات مجدد یا کمک در ردیابی محصول استفاده کرد. طیف بسته های استفاده شده نیز بسیار متنوع است. این شامل بطری های گرد، کیسه های بالش، ظروف پلاستیکی، جعبه های تاشو، ظروف بسته بندی Doypacks و کامپوزیت های آلومینیومی می باشد. اگر می خواهید از برچسب های ویژه برای بازپرداخت بسته استفاده کنید، برچسب های جزوه پیچیده با اطلاعات مصرف کننده یا برچسب های شفاف با کیفیت بالا، شما نیاز به تجهیزات نرم افزاری دارید که به کار کاملا مناسب است. به طور خاص، اقلام نام تجاری، تقاضای بالاترین دقت برای چنین فرایندهایی دارند. استفاده از برچسب های حتی نسبتا ساده با داده های متغیر می تواند یک چالش باشد اگر نشانه گذاری در شرایط سخت رخ دهد

در صنایع غذایی و آشامیدنی، این می تواند شامل سطوح مرطوب و سرد، ظروف گرم و حتی محصولات یخ زده باشد. با استفاده از سهولت استفاده و توانایی پردازش طیف گسترده ای از محصولات، سیستم های برچسب زنی VAFA می توانند هر گونه الزامات تولید کنندگان مواد غذایی و نوشیدنی را برآورده سازند. سیستم های محکم و ساخته شده از استیل ضد زنگ با کیفیت بالا ساخته شده اند و به راحتی تمیز می شوند و قادر به رعایت نیازهای سختگیرانه صنایع غذایی و آشامیدنی می باشند. چاپگرها می توانند به راحتی داده های متغیر را یکپارچه کنند. سیستم VAFA ما تعمیر و نگهداری کم، دقت برچسب زنی بالا را نشان می دهد، می تواند به هر موقعیت نصب مناسب باشد ومی تواند به تقریبا هر خط بسته بندی ادغام شود.

×

Powered by WhatsApp Chat

× پاسخگو آنلاین شما ، همین الان کلیک کنید